Пералік адміністрацыйных працэдур,
якія ажыццяўляюцца ў дзяржаўнай установе " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
(у адпаведнасці з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010)
Адміністрацыйная працэдура № 2.1.
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
Не патрабуюцца
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
5 дзён з дня звароту
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Бестэрмінова
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.2.
Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
Не патрабуюцца
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
5 дзён з дня звароту
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Бестэрмінова
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.3.
Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
Не патрабуюцца
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
5 дзён з дня звароту
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Бестэрмінова
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.25.
Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
Не патрабуюцца
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
5 дзён з дня звароту
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Бестэрмінова
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 – 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.5.
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- лісток непрацаздольнасці (даведка аб часовай непрацаздольнасці)
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамогі.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
На тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы аб часовай непрацаздольнасці).
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.6.
Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці
- Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
заява
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- даведка аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь
- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь
- пасведчанне аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей)
- копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – Усынаўленне) – для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
- копіі працоўных кніжак бацькоў або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць
- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакаваным жылым доме
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо копія пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Адначасна
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.8.
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
- заява
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Адначасна
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.9.
Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
- заява
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)
- копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць
- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакаваным жылым доме
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў
- даведка аб выхадзе на працу, службу, вучобу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска», 1 паверх, каб. № 2
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.12.
Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
-заява
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)
- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакаваным жылым доме
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў
- копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў (уяўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года), а для навучэнцаў, якія навучаюцца за кошт уласных сродкаў, дадаткова паказваюцца адпаведныя звесткі)
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам і ставіцца да прыходнаму кантынгенту, - на дзяцей, якія наведваюць установы адукацыі (у тым ліку дашкольныя) з кругласутачным знаходжаннем дзіцяці
- звесткі аб атрыманых даходах (іх адсутнасці) кожнага члена сям'і за год, які папярэднічае году звароту
- пасведчанне дзіцяці-інваліда - для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
- даведка аб утрыманні аліментаў і іх памеры
- даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу
- пасведчанне інваліда – для бацькі ў няпоўнай сям'і, якому ўстаноўлена інваліднасць I або II групы
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
Па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.13.
Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце
да 14 гадоў
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
- лісток непрацаздольнасці
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Не позднее дня выплаты чарговай заработнай платы
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
На тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.14
Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры-
|
лісток непрацаздольнасці
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
На тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.15
Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
1 Заява (форма ўстаноўлена);
2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
3. Пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі Аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;
4. Пасведчанне інваліда - для непрацуючых маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля) дзіцяці-інваліда, якія з'яўляюцца інвалідамі, якія атрымліваюць пенсіі або штомесячную страхавую выплату ў адпаведнасці з заканадаўствам аб абавязковым страхаванні ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў
5. Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)
6. Копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
7. Копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) - для асоб прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
8. Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
9. Выпіска (копія) працоўнай кніжкі заяўніка ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць яго незанятасць
10. Даведка аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў - для працуючых(якія праходзяць службу) маці(мачахі), бацькі(айчыма), усынавіцеля, апекуна(папячыцеля) дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў, якія знаходзяцца ў такім адпачынку
11. Даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - для навучэнцаў маці(мачахі)бацькі(айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля) дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў, якія знаходзяцца па месцы вучобы ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў, акадэмічным адпачынку.
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
На тэрмін устанаўлення інваліднасці дзіцяці
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 2.16.
Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні
дзіцяці-інваліда
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры-
|
лісток непрацаздольнасці
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Не позднее дня выплаты чарговай заработнай платы.
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
На тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|
Адміністрацыйная працэдура № 6.3.
Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры
|
не патрабуюцца
|
Куды звяртацца
|
Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
У дзень звароту
|
Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента
|
6 месяцаў
|
Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры
|
Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»
каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62
прыёмныя дні: панядзелак-пятніца
9:00-13:00; 14:00-17:00
|