Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адміністрацыйныя працэдуры

Пералік адміністрацыйных працэдур,

якія ажыццяўляюцца ў дзяржаўнай установе " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

(у адпаведнасці з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010)

Адміністрацыйная працэдура № 2.1.

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

 Не патрабуюцца

Куды звяртацца 

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.2.

Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

 Не патрабуюцца

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.3.

Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

Не патрабуюцца

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.25.

Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

 Не патрабуюцца

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Бестэрмінова

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 – 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.5.

Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

- лісток непрацаздольнасці (даведка аб часовай непрацаздольнасці)

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы, дапамогі. 

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы аб часовай непрацаздольнасці).

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.6.

Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

- Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

заява

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

- даведка аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь

- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

- пасведчанне аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей)

- копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – Усынаўленне) – для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

- копіі працоўных кніжак бацькоў або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць

- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакаваным жылым доме

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо копія пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц. 

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Адначасна

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.8.

Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

- заява

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Адначасна

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.9.

Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

- заява

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)

- копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць

- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакаваным жылым доме

- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

- даведка аб выхадзе на працу, службу, вучобу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова «Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска», 1 паверх, каб. № 2

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.12.

Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

-заява

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

- пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)

- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакаваным жылым доме

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

- копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў (уяўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года), а для навучэнцаў, якія навучаюцца за кошт уласных сродкаў, дадаткова паказваюцца адпаведныя звесткі)

- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам і ставіцца да прыходнаму кантынгенту, - на дзяцей, якія наведваюць установы адукацыі (у тым ліку дашкольныя) з кругласутачным знаходжаннем дзіцяці

- звесткі аб атрыманых даходах (іх адсутнасці) кожнага члена сям'і за год, які папярэднічае году звароту

- пасведчанне дзіцяці-інваліда - для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

- даведка аб утрыманні аліментаў і іх памеры

- даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

- пасведчанне інваліда – для бацькі ў няпоўнай сям'і, якому ўстаноўлена інваліднасць I або II групы

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц. 

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

Па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры 

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.13.

Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце

да 14 гадоў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

 - лісток непрацаздольнасці 

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Не позднее дня выплаты чарговай заработнай платы 

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры 

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.14

Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

 

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры-

лісток непрацаздольнасці

 

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Не пазней дня выплаты чарговай заработнай платы.

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры 

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 2.15

Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў

Куды звяртацца 

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры 

1 Заява (форма ўстаноўлена);

2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3. Пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі Аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

4. Пасведчанне інваліда - для непрацуючых маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля) дзіцяці-інваліда, якія з'яўляюцца інвалідамі, якія атрымліваюць пенсіі або штомесячную страхавую выплату ў адпаведнасці з заканадаўствам аб абавязковым страхаванні ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў

5. Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)

6. Копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей

7. Копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі(папячыцельства) - для асоб прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

8. Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

9. Выпіска (копія) працоўнай кніжкі заяўніка ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць яго незанятасць

10. Даведка аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў - для працуючых(якія праходзяць службу) маці(мачахі), бацькі(айчыма), усынавіцеля, апекуна(папячыцеля) дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў, якія знаходзяцца ў такім адпачынку

11. Даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - для навучэнцаў маці(мачахі)бацькі(айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля) дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў, якія знаходзяцца па месцы вучобы ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў, акадэмічным адпачынку.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін устанаўлення інваліднасці дзіцяці

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры 

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

 

Адміністрацыйная працэдура № 2.16.

Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні

дзіцяці-інваліда

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры-

лісток непрацаздольнасці

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Не позднее дня выплаты чарговай заработнай платы. 

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

На тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

Адміністрацыйная працэдура № 6.3.

Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення працэдуры

не патрабуюцца

Куды звяртацца

Дзяржаўная ўстанова " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

1 паверх, каб. № 2 (прыёмная)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 У дзень звароту

Тэрмін дзеяння выдадзенага дакумента

6 месяцаў 

Адказныя за прыём і выдачу дакументаў па адміністрацыйнай працэдуры

Сакратар дзяржаўнай установы " Цэнтр дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі г. Пінска»

каб. № 2 тэл. 33 - 45 - 62

прыёмныя дні: панядзелак-пятніца

9:00-13:00; 14:00-17:00

 

Раздзелы сайта